Poradnik nie stanowi Regulaminu sprzedaży, ma jedynie służyć jako pomoc przy dokonywaniu procedury zakupu.
Jak złożyć zamówienie?
1. Zarejestruj się na stronie i zaloguj do Panelu Klienta eSklepu Magnolia.
Pamiętaj, aby podać numer telefonu - jest to wymóg firmy kurierskiej, która może kontaktować się z Tobą w sprawie godziny doręczenia przesyłki.
2. Wybierz produkt i dodaj go do koszyka przez kliknięcie ikony koszyka na stronie przeglądania produktów lub przycisku „Kup teraz" na stronie produktu.
3. Zatwierdź wybór przyciskiem „do koszyka".
4. Określ rozmiar (dotyczy produktów, których rozmiary dotyczą, np. pierścionków, średnic donic).
5. Wybierz sposób wysyłki, wprowadź w razie potrzeby adres dostawy (w przypadku, gdy jest inny niż podany przy zakładaniu konta).
6. Wybierz sposób zapłaty z dostępnej listy.
7. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem jego dokonania.
Czas realizacji zamówienia:
Przy każdym produkcie dostępnym w eSklepie Magnolia umieszczona jest informacja o czasie jego realizacji. Czas ten liczony jest w dniach roboczych począwszy od momentu skutecznego złożenia zamówienia - zgodnie z regulaminem.
W przypadku zamówień z opcją płatności z góry klient informowany jest mailowo o fakcie zaksięgowania wpłaty i rozpoczęciu realizacji zamówienia.
Koszta dostawy:
powyżej 10kg odbiór własny
Aktualność cen w eSklepie Magnolia
Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu Magnolia są aktualne i są kwotami brutto. Do cen nie jest doliczona cena dostawy towaru.
Reklamacje
Reklamacja na produkt zakupiony w eSklepie Magnolia realizowana jest w ten sam sposób jak transakcja sprzedaży (drogą wysyłkową), procedurę opisuje par. 17 Regulaminu.
Paczka z reklamowanym towarem koniecznie musi być opatrzona dopiskiem REKLAMACJA
Newsletter
Znajdziecie nas
Kontakt
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe TRANS-GAJ s.c.
ul. Zagórowska 16, 62-500 Konin tel/fax. 63 244 12 88
Sklep Magnolia wew. 22 Centrum Ogrodnicze wew. 24 Biuro wew. 26 Fax wew. 28